این گوزن مال همه است!

این روزها، خیلی از مردم دست‌کم دو سه ساعت از شبانه‌روز در شبکه‌های اجتماعی فعال‌اند. بیاییم از این امکان و دسترسی استفاده کنیم تا خانواده‌های بیش‌تری را با گوزن زرد آشنا کنیم. آموزش و فرهنگ‌سازی می‌تواند همه‌چیز را بهتر کند و برای همگی‌مان روزهای خوبی را بسازد. هر کدام از ما می‌توانیم مؤثر باشیم و کمک کنیم تا کتاب‌های خوب به دست خانواده‌ها و بچه‌ها برسد. این آسان‌ترین مسیر برای آموزش دوستی، صلح، احترام و عدالت است.


اگر دوست دارید به استمرار و تدوام برگزاری جایزه‌ی ادبی گوزن زرد کمک کنید، می‌توانید درباره‌ی این جایزه در وبلاگ‌هایتان (و یا در گروه‌های تلگرامی، فیس‌بوکی و…) بنویسید و یا گوزن زرد را در شبکه‌های اجتماعی (فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام) دنبال کنید و دوست‌هایتان را هم با این جایزه آشنا کنید. با دنبال کردن کانال گوزن زرد در تلگرام (http:telegram.me/gavaznzard) نیز خلاصه‌ی اخبار درباره‌ی زمان و مکان برگزاری جشن گوزن زرد، فراخوان‌های ثبت‌نام برای داوری، مکان تهیه‌ی کتاب‌ها و… دریافت خواهید کرد.

راستی، دبیرخانه‌ی جایزه‌ی گوزن زرد تلاش خواهد کرد با پشتیبانی افراد نیکوکار و علاقه‌مند به کتاب‌خوانی، کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان را به دست خانواده‌‌های کم‌درآمد برساند تا این خانواده‌ها هم بتوانند در پروژه‌ی کتابخوانی گوزن زرد سهیم باشند. شما می‌توانید با پرداخت نقدی یا خرید کتاب در این طرح مشارکت کنید. 

فراخوان جذب حامی مالی برای مراسم اختتامیه‌ی اولین دوره‌ی اهدای نشان گوزن زرد

دبیرخانه‌ی جایزه‌ی گوزن زرد در نظر دارد از میان شرکت‌ها، مؤسسه‌ها و نهادهای مرتبط با خانواده، کودک، کتاب و محیط‌زیست حامی مالی انتخاب کند. حامی با توجه به میزان حمایت مالی در تمام یا بخشی از موارد تبلیغاتی (کارت دعوت؛ پوستر؛ اطلاع‌رسانی در مطبوعات، مجلات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی؛ آگهی‌های برنامه؛ دکور؛ بروشور؛ وب‌سایت) حامی جایزه‌ی ادبی گوزن زرد معرفی خواهد شد. هم‌چنین، امکان نصب استندهای اطلاع‌رسانی در محل برگزاری مراسم، فرصت معرفی سازمان یا شرکت توسط نماینده‌ حامی در مراسم، اهدای بروشور و هدایای حامی در بسته‌ی هدیه‌ی برگزیدگان و داوران؛ حضور حامی برای اهدای جایزه؛ درج نام و نشان حامی در لوح تقدیر و نشان ویژه‌ی گوزن زرد نیز وجود دارد.

در صورت تمایل برای حمایت از جایزه‌ی ادبی گوزن زرد می‌توانید با gavaznzard[at]gmail[dot]com مکاتبه کنید و یا با شماره‌ی ۰۹۱۲۴۶۰۸۱۴۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *